خرید فریزر ایستاده صنعتی کلدسنتر به قیمت کارخانه

در زندگی کنونی برای دسترسی آسان تر و نگهداری موادغذایی نیاز به این است که حتما از یک فریزر برای نگهداری طولانی مدت آن ها استفاده شود. فریزر صنعتی از پر کاربردترین وسایل سرمایشی در صنعت های مختلف است. فریزر  ایستاده در سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، داروسازی و غذاسازی برای نگهداری طولانی مدت مواد مورد استفاده قرار می گیرد. 

فریزر ایستاده صنعتی

فریزرهای صنعتی همانطور که از نامشان پیداست بیشتر برای موارد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند فریزرها باعث می شوند دمای حرارت موادغذایی به سرعت از بین برود و با دمای مناسب و قابل تنظیم تولید باکتری ها را کاهش داده از فساد مواد غذایی جلوگیری می کند. فریزر های ایستاده ویترینی در سوپر مارکت ها، هایپر استارها، فروشگاه برای نگهداری انواع بستنی، گوشت و مرغ، سبزیجات، حبوبات پخته شده، موادغذایی منجمد و ... بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فریزر فروشگاهی نمونه ای از تجهیزات سرمایشی است که به دلیل برخورداری از برخی ویژگی ها، مناسب استفاده در اماکنی مانند رستورانها، فست فود ها و سایر آشپزخانه های صنعتی می باشد از این رو به آن فریزر ایستاده رستورانی نیز گفته می شود. به طور کلی کاربردی ترین و مناسب ترین روش برای نگهداری از مواد اولیه ای که با گذشت زمان فاسد خواهند شد، فریز کردن آن ها است که این امر چه در آشپزخانه های خانگی و چه در آشپزخانه های صنعتی توسط فریزرها صورت می گیرد. در این نوع از فریزر ایستاده درب شیشه ای شاخصه ی ظاهری و ارتفاع دستگاه است که از سایر انواع فریزرهای صنعتی آن را جدا می کند ارتفاع آن در حدود 2.5 متر می باشد و علت نامگذاری هم بخاطر قد و ارتفاع دستگاه است.

مشخصات فنی فریزر صنعتی ایستاده

مشخصات فنی فریزر ایستاده 

ابعاد

 

60 سانتی200*60*60 سانتی متر
70 سانتی 200*70*70 سانتی متر
1/5 متری200*150*75 سانتی متر
2 متری240*200*75 سانتی متر
میزان دمای برودت(سانتی گراد)14- الی 25-
پایه تنظیم کننده ارتفاعدارد
نوع ورق داخلیورق پلاستیکی ABS
سیستم روشناییچراغ LED ترانس آلومینیومی 12 ولت
برق مصرفی220 ولت 50 هرتز
نوع گاز مبردR134
نوع ترموستاتدیجیتالی


لیست قیمت فریزرصنعتی
قیمت فریزر ایستاده بر اساس مدل، کاربرد، نوع کمپرسور و قدرت آن، ابعاد، نوع جنس بدنه برآورد می گردد.
انواع فریزر ایستاده

  • فریزر ایستاده تک درب
  • فریزر ایستاده دو درب
  • فریزر ایستاده سه درب
  • فریزر ایستاده چهار درب

این فریزر های شیشه ای ایستاده که در قالب 60 و 70 سانتی متر و ارتفاع 2 متر تولید می شوند و برای مصارف کمتر مورد نیاز مشتری قرار می گیرد. فریزر تک درب شیشه ای  60 و 70 سانتی از تجهیزات پر کاربرد و ضروری هر فروشگاه، رستوران و هتلی می باشد. راه اندازی و ادامه کار فروشگاه هایی که مواد غذایی و کالاهای حساس به دما را ارائه می دهند بدون استفاده از فریزر فروشگاهی تقریبا غیر ممکن است. کاربرد این دستگاه، در نگهداری مواد فاسد شدنی و داروها می باشد و طول عمر این محصولات را افزایش می دهد. 

بهترین مارک فریزر ایستاده چیست؟

بهترین مارک فریزر ایستاده کلدسنتز می باشد که این صنایع برودتی فریزر ایستاده صنعتی را در مدل و ابعاد و طرح های متنوع عرضه می کند.

فریزرهای ایستاده صنعتی خدمات دارند؟

تمامی فریزر های ایستاده صنعتی در صنایع برودتی کلدسنتر دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند. همکاران ما در سراسر کشور جهت تعمیر محصولات شما و خدمات حضور دارند.

نحوه ی ثبت سفارش محصولات و ارسال چگونه است؟

صنایع برودتی کلدسنتر با همکاری با باربری های مختلف و مطرح به همه ی شهر های ایران ارسال داشته و در سریع ترین زمان ممکن محصول را ارسال می کند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

لینک سایت:

https://coldcenter.org/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

برچسب ها: فریزر ایستاده صنعتی , خرید فریزر ایستاده , لیست قیمت فریزر ایستاده , انواع فریزر ایستاده ,

[ بازدید : 14 ]

[ شنبه 31 ارديبهشت 1401 ] 11:42 ] [ جعفریان ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]